Web Toolbar by Wibiya

Quran Digital (Qur'anKini)


Harga Promosi RM 250 SAHAJA
(Kos Penghantaran Percuma Termasuk Sabah Sarawak)

Kelebihan yg ada pada produk ini ialah:

Mudah digunakan tahap Apple .
Alhamdulillah, gadget Al Quran Digital Pen ni, amat mudah untuk digunakan. Satu-satunya ‘requirement' ialah boleh menekan butang di gadget tersebut, dan anda dah boleh menggunakannya. Malah, Pen Digital tersebut tidak menggunakan bateri biasa tetapi boleh dicaj dan ini lebih mudah dan menjimatkan.

Lengkap dengan Al-Quran, Muqaddam, dan kad indeks Surah-surah.
Dalam pakej yang ditawarkan, kami juga sertakan Muqaddam, panduan haji, kamus dan kad indeks. Kelebihan kad indeks ini, ia mudah untuk dibawa ketika melancong, dan boleh digunakan ketika anda menunggu bas atau dalam perjalanan jarak jauh.

Terjemahan dwi-bahasa.
Memudahkan anda mengetahui makna ayat-ayat Al-Quran dalam Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris. Ini dapat meningkatkan pemahaman kitab suci kita dengan lebih mendalam berbanding hanya membacanya.

Boleh jadi “mp3 Player” dan juga perakam suara.
Boleh saja digunakan untuk jadi portable music player kalau-kalau nak load lagu-lagu nasyid, ceramah Ustaz Azhar Idrus ke. Nampak stail jer kalau bawak jalan-jalan mp3 player nih. Lagi-lagi boleh pakai rekod ceramah-ceramah yang dihadiri. Memang flexible.

Kualiti audio yang jelas.
Masalah dengan produk Al-Quran digital yang ada di pasaran kini adalah kualiti bunyi yang kurang baik sehingga mengganggu pembelajaran anda. Susah lah nak belajar kalau tak dengar sebutan qari. Model yang kami jual ini bukan sahaja jelas tetapi mempunyai volume suara yang kuat.

Casing tahan lasak, kalis air dan mudah dibawa ke mana-mana.
Tak perlu bimbang lagi kalau hari hujan kerana set Al-Quran digital ini datang dengan casing berkualiti tinggi. Model yang lain hanya memberikan casing kulit yang tidak menjamin keselamatan Al-Quran digital anda. Malah, casing ini ada pemegang yang memudahkan anda membawanya ke mana-mana..

# Saya bersyukur ke hadrat Allah, sebab dalam kemajuan teknologi yang pesat, dapat digunakan bukan sahaja untuk dunia, malahan akhirat.
Pen Al-Quran Digital ni nampak jer simple, tapi Subhanallah, memang banyak membantu saya dalam memperbaiki bacaan Al-Quran saya.
Cuba anda klik button "Buy It Now" kat atas, dan tengok sendiri .
Lepas tu, kongsikan pendapat anda,
InsyaAllah, manfaatnya untuk saya, anda dan ummah seluruhnya.